ეს მუქი

DÜNYADA BİR İLK !! NEW YorkYEKİN 

გამოწერა
ნახვები 479 ათ.
99% 4 759 32

Her akşam canlı yayınlarımıza katılmayı unutmayın:www.nimo.tv/ersinyekin
ersinyekin01?hl=tr
Yeni bir videodan herkese merhaba arkadaşlar PUBG MOBİLE da bugün nimo star birincilik ödülümüz geldi adamım :)
PUBG MOBİLE videomuzu beğenirseniz like atmayı unutmayın iyi seyirler.
Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın.
İnstagram: ersinyekin01?hl=tr
Arkadaşlar popülerlikte beni desteklemek isterseniz diye id mi de buraya bırakıyorum :)
ID: 5216953998
FURY: gedown.info/camera/9dqNv-pjvHqoSO2yAF4ysw
En uygun uc:www.perdigital.com/online-oyun/tencent-games/pubg-mobile-uc?click=404
discord : discord.gg/dnYb7Mh
BUSİNESS:ersnyknn@gmail.com

ვიდეო თამაშები

გამოქვეყნდა

 

31 მარ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Ersin Yekin
Ersin Yekin 20 დღის წინ
YAYINLARIMIZ HER AKŞAM NİMO TV DE: www.nimo.tv/ersinyekin Bu arada beni instagramdan takip etmeyi unutmayın iyi seyirler. İnstagram: instagram.com/ersinyekin01/?hl=tr Vİdeo hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?
MURAT ÖZGÜN
MURAT ÖZGÜN 15 დღის წინ
Ülkemizin gururu ersin yekin unutulmayacaksın ersin abi
efe yok
efe yok 16 დღის წინ
Adam. Adam
efe yok
efe yok 16 დღის წინ
Adam. Adam
R N
R N 17 დღის წინ
@pubg pubg 7
R N
R N 17 დღის წინ
@pubg pubg mobilH
Turk Ramazan
Turk Ramazan 9 საათის წინ
O kupaları yapan arkadaşa helal olsun
HoundX3
HoundX3 დღის წინ
TRENDE GÍRSIN DIYE
HoundX3
HoundX3 დღის წინ
TRENDE GÍRSIN DIYE
erdem Sevinç
erdem Sevinç 4 დღის წინ
abi kupa altınmı
MustafaE yedeks
MustafaE yedeks 4 დღის წინ
ers'n ye'n tuirnuvadayim yazısındaki kişi bu adam mı?
Mehmet Çelik
Mehmet Çelik 5 დღის წინ
Abi kac yildir emek veriyorsun emeyinin karşilini yavaş yavaş aliyorsun bu işi burakma adını daha tarihe yazdiraxaksin başarilarinin devamiyla
Efe Gedikli
Efe Gedikli 5 დღის წინ
Abi çok güzel oynuyor eline salik
R1P
R1P 7 დღის წინ
abi sen böyle hep gül ya kurban oluyum sana
Eftelya Kaya
Eftelya Kaya 7 დღის წინ
Hak edenin yanındadır allah yakışır kral👑
batuhan turgut
batuhan turgut 8 დღის წინ
Kaç para onu satsaniz nekadar eder :)
AHMET EFE
AHMET EFE 10 დღის წინ
HAYIRLI OLSUN ABİ
faruk akman
faruk akman 10 დღის წინ
fuckSamet adamı bi sal artık
Malefiz Malefiz
Malefiz Malefiz 10 დღის წინ
Tebrikler 😊💖
Şefik Savranbaşı
Şefik Savranbaşı 11 დღის წინ
Trabzonspor’un müzesinde bu kadar kupa yok kral
CONTRA
CONTRA 11 დღის წინ
abi adamsın
Utku Yavhz
Utku Yavhz 11 დღის წინ
Ersun anı ev vlogu
Muhammet Özel
Muhammet Özel 12 დღის წინ
O ekranda çıkan bir kaç türkten birisin ve adını tarihe yazdırdın hak ettin abim hayırlı olsun🥰🥰
tuncay turus
tuncay turus 12 დღის წინ
Helal
İLKER Özer
İLKER Özer 12 დღის წინ
ADAM DÜNYAYI AHKAM KESİYO BE
Hüseyin Yıldırım
Hüseyin Yıldırım 12 დღის წინ
Krall Trabzonspordan falza kupası var 🤙
Çılgınsın Men
Çılgınsın Men 13 დღის წინ
TAP VUAN
Çılgınsın Men
Çılgınsın Men 13 დღის წინ
ODAKLANDIN ORAYA :)
nesib erbey
nesib erbey 13 დღის წინ
Köşeyi döndün abi :)
Serhat Adsan
Serhat Adsan 13 დღის წინ
Vay be Ersin abi senin kupalar Fenerbahçe nin kupaları Geçmek üzere 😄
Yakup Yakup
Yakup Yakup 13 დღის წინ
Bravo abim Türklerin gücünü amerikan yanssıtmıssın
Yakup Yakup
Yakup Yakup 13 დღის წინ
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Coffin ‣
Coffin ‣ 14 დღის წინ
SADECE 1 SOZ ERSIN YEKIN KRALDIR GERISI YALANDIR🥇🥇🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱
Mehmet Secim
Mehmet Secim 14 დღის წინ
Yaptın o arkaplanı
Nicat Səfərov
Nicat Səfərov 14 დღის წინ
Partdadırsan e qaaaaşşş
PONY Öme
PONY Öme 14 დღის წინ
10m abone bile hadiyorsun
Gizemli Umut G
Gizemli Umut G 15 დღის წინ
TRENDLERE DÜŞƏSİ ÜÇÜN BÖYÜK HARIFLARLA YAZIN
Gizemli Umut G
Gizemli Umut G 15 დღის წინ
TRENDLERE DÜŞƏSİ ÜÇÜN BÖYÜK HARIFLARLA YAZIN
Gizemli Umut G
Gizemli Umut G 15 დღის წინ
TRENDLERE DÜŞƏSİ ÜÇÜN BÖYÜK HARIFLARLA YAZIN
Hatice Yigit
Hatice Yigit 15 დღის წინ
Yayında izleyenler +1
Ali Ferhat
Ali Ferhat 15 დღის წინ
Kralsın ersin abi
Abdullah özdemir
Abdullah özdemir 15 დღის წინ
Abi cok iyi oynuyosun adamsın seni çok cok öpüyor, fury takımınada selamlar yolluyorum
LEØN Pubg Mobile
LEØN Pubg Mobile 15 დღის წინ
O MY GOD
MURAT ÖZGÜN
MURAT ÖZGÜN 15 დღის წინ
Ülkemizi izin gururu ersin yekin unutulmayacaksın ersin abi
Mehemmed Hesenov
Mehemmed Hesenov 15 დღის წინ
AZERBAYCANDAN SELAMLAR SEN ADAMSIN ERSİN YEKİN 🇹🇷❤️💙🇦🇿
Sertan Duran
Sertan Duran 15 დღის წინ
Abi amerikaya fazla diss atma fbi open door yaparlar mazallah
Ozi ozancan
Ozi ozancan 15 დღის წინ
👏👏👏👏👏👏👏
mohammed Ahikmet
mohammed Ahikmet 15 დღის წინ
🤮
TKM Ensar
TKM Ensar 15 დღის წინ
51376957220
ounda yım
ounda yım 16 დღის წინ
hak ediyorsun abicim
Mevlana Torunu
Mevlana Torunu 16 დღის წინ
Şu fuckSAMET arkadaşı silsen yeri yani, adam hiç durmadan istek atmış abii
Sərvər Mahmudov
Sərvər Mahmudov 16 დღის წინ
2:54 arkadaş sayı artıyor
Rüştü Tekin
Rüştü Tekin 16 დღის წინ
Türkiyenin gururu
murat üçok
murat üçok 16 დღის წინ
Abi çok iyi oynuyonn
Tərlan KƏRİMLİ
Tərlan KƏRİMLİ 16 დღის წინ
Yilllarini verdi ve əməyinin karşılığını aldı Azərbaycandan salamlar .✋🇹🇷🇦🇿
YÜCE ASLANLAR
YÜCE ASLANLAR 16 დღის წინ
helal olsun senin adın bütün heryerde olmalı
/DREAMSPEACE \
/DREAMSPEACE \ 16 დღის წინ
14:18 vallaha abi pubgm çekilişte verdikleri kolyelerde altın diyorlardı dandik birşey çıktı tüm hayallerim yıkıldı sen pek fazla medet umma bence
Bahadir Bostancı
Bahadir Bostancı 16 დღის წინ
Altin kaplama bronz dur oo altın olsa yerinde duramasın akşam evini basarlar 😂
NEVZAT BOZKURT
NEVZAT BOZKURT 16 დღის წინ
Abi volftimi biraktin diye üzülmüştüm ama iyiki birakmisin daha iyi yerlere gelmen dilegiyle
mustafa evran
mustafa evran 16 დღის წინ
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🇹🇷
Büşra Turan
Büşra Turan 16 დღის წინ
Abi şenii cokkk seviyomm
efe yok
efe yok 16 დღის წინ
Ersin. Abi. Babam. Annemin. Telefondan. Sildide. Bana. Yeni. Bilgisayar. Verirmisin. He. Sapa. Salam. Olsun. Tuşlarıyla. Ekranı. Birleşik. Olsun. Ayrı. Olursa. İple. Ayrı. Olur. Ben. Tuşlarıyla. Ekranıyla. Birleşik. Olsun. İsdiyorumda. Bana. Esaj. Atsan. Da. Olur. Nezamaman. Gelcek. Diye. Yaz. At. Olutmu. Bensana. Bilgisayar. Gönderilen. Diye. Mesaj. At. Olumru. Lütfen
Cihan Koca
Cihan Koca 16 დღის წინ
Helal olsun ve reis adeta gururumuzsun HELAL OLSUN🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Mm F
Mm F 16 დღის წინ
Ben seni niye sevmiyom
Egemen Sarı
Egemen Sarı 16 დღის წინ
Niye semiyon
Yusuf Hedef
Yusuf Hedef 16 დღის წინ
Yallah lobi yalllah habbibi. Efsjkafebhjvbhjserhbv
Ayxan Zohrabbeyli
Ayxan Zohrabbeyli 16 დღის წინ
Bakir bu arada bence
FENERBAHCE 1907
FENERBAHCE 1907 16 დღის წინ
Daha ne bu abi dur daha baslangıc bu ne emekler verdin hakkındır daha iyilerine layiksin adamsın yolun herzaman acık olsun
Nisa
Nisa 16 დღის წინ
2:08 Yastık ne kdr tatlı yaaa keşke benim olsağ ☹️
Eli Qarayev
Eli Qarayev 16 დღის წინ
Tebrikler
Kerem KOCA
Kerem KOCA 16 დღის წინ
BU ADAM KRAL YAAA
SERKAN DURMAZ
SERKAN DURMAZ 16 დღის წინ
Rabbim utandırmasın kardeşim daha iyi yerlere gelmen dileğiyle 😊
Büsra VIE
Büsra VIE 16 დღის წინ
Saygi ve sevgi herzaman ödülünü alir. 👍
Montajsız Video
Montajsız Video 16 დღის წინ
Ersin abi seni dun ruyamda gordum kuzenim olarak cok garipti memo da vardi.seviliyosun Gazipaşadan selamlar😇😇
Muammer yılmaz
Muammer yılmaz 16 დღის წინ
Abi ora nere t
Muammer yılmaz
Muammer yılmaz 16 დღის წინ
Unlu oldun ağabeeyyyyy
osman dönmez
osman dönmez 16 დღის წინ
abi helal olsun valla
PASHAYEV GAMES
PASHAYEV GAMES 16 დღის წინ
Hayırlı olsun abi.Azerbaycandan salamlar
Yiğit Coşkun
Yiğit Coşkun 16 დღის წინ
başarılarını devamını beklerim kral helal olsun
Dersini Oxu
Dersini Oxu 16 დღის წინ
Abim Seni Azerbaycandan Tebrik ediyorum.Çünki Yıllarını vermişsin. Allah üzerinde olsun.Ama bir soru yaa gözün ağrımıyor mu? 😃
Furkan Pb
Furkan Pb 17 დღის წინ
Ersin Yekin in Videosunda ersin yekin reklamı gelmesııı
Zeki Aydagdu
Zeki Aydagdu 17 დღის წინ
Ersin ab tencent sana neden kupa vermiyo biliyonmu sen çok başarılısın o yüzden kupa yatışmıyordur yani😂😂😂😂😂😂
Ersin Yekin
Ersin Yekin 17 დღის წინ
Abi senin en büyük hayranım👑👑👑❤️❤️❤️
Zeki Aydagdu
Zeki Aydagdu 17 დღის წინ
Ünlü olduk lannn😂😂😝😝
Abdulkadir DEMİRER
Abdulkadir DEMİRER 17 დღის წინ
öööööööffffffff
ÖMER mersinli
ÖMER mersinli 17 დღის წინ
BUTUN PAPCI YOTUBER LARINI SILDIM VALLA BAK BIR TEK BU ADAMI SILMEDIM ABONEYİM TEK ADAM xd
TAHA CAKMAK
TAHA CAKMAK 17 დღის წინ
taş kafadan başka yorum atan yok hayırdır inşlallah
DaDaSH
DaDaSH 17 დღის წინ
Helal olsun Ersin.
Gereksiz gaming
Gereksiz gaming 17 დღის წინ
12:18 reıs ısır anlasılır
Egemen Kurnaz
Egemen Kurnaz 17 დღის წინ
Abi sen adamsın abi seni sevdiğim için adımı FURY'''EGEMEN yaptım abi seviliyorsun ❤ (FURY) ❤ ailesi
Celal Yıldız
Celal Yıldız 17 დღის წინ
*Way be seni 2018 den beri izliyorum çok iyi yükseldin inşallah daha iyi yerlere gelirsin*
Muataf Celik
Muataf Celik 17 დღის წინ
Allah dahasını göstersin
THE ALPHA
THE ALPHA 17 დღის წინ
Ona NewYork Bile Hayrandı
Cem Pekgöz
Cem Pekgöz 17 დღის წინ
Türkiye seninle gurur duyuyor 👑👑
Azad Özgür
Azad Özgür 17 დღის წინ
Ersin yekin ilk defa koltuktan kalkıyor sübhanallah 😂😂
Mücahit Öner
Mücahit Öner 17 დღის წინ
130.000 dolara resmini oraya koymak yerine parayı sana verselerdi daha iyi değilmiydi
Süleyman Grgn1905
Süleyman Grgn1905 17 დღის წინ
Fenerbahçe bu kupaları görmesin onlardan fazla kupa var orda. TFF uefa fifa cas ne varsa başvurur almak için valla 😄😄😄😄
SERT GAMER
SERT GAMER 17 დღის წინ
Abi sen yokken kameradan cin geçti jsjdjsj
OrhanSHN
OrhanSHN 17 დღის წინ
11:57 fbi open the door
Amrahova Aynure
Amrahova Aynure 17 დღის წინ
ERSIN ABI KRALDIR
oyundayım laz
oyundayım laz 17 დღის წინ
KIRAL ABİM YA SEN DAHA İYİLERİNE LAYIKSIN SEVİYORUM SENİ ABİM
TAHA KARABAYIR
TAHA KARABAYIR 17 დღის წინ
trend 1
TAHA KARABAYIR
TAHA KARABAYIR 17 დღის წინ
v
TAHA KARABAYIR
TAHA KARABAYIR 17 დღის წინ
trend 1trend 1trend 1vtrend 1v
TAHA KARABAYIR
TAHA KARABAYIR 17 დღის წინ
trend 1trend 1trend 1
TAHA KARABAYIR
TAHA KARABAYIR 17 დღის წინ
trend 1
TAHA KARABAYIR
TAHA KARABAYIR 17 დღის წინ
trend 1
შემდეგი
FURY VS M7 TURNUVASI !! PUBG Mobile
1:00:00
ნახვები 1,1 მლნ
TÜRKİYE VS ALMANYA TURNUVASI !! PUBG Mobile
40:00
ნახვები 795 ათ.
Good Sister vs Bad Sister
11:18
ნახვები 6 მლნ
TÜRKİYE VS AZERBAYCAN KAPIŞMASI !! PUBG Mobile
34:38
ნახვები 1 მლნ
34 KILLS KARAKIN !! KARAKİN KİLL REKORU
15:44
ნახვები 514 ათ.
DÜNYANIN EN İYİ MAÇI !! PUBG Mobile
26:37
ნახვები 629 ათ.
ARAPLARIN ODASINA GİRDİM !! PUBG Mobile
16:14
ნახვები 836 ათ.
OYUNDA AYRIMCILIK !! ZENGİN VS FAKİR PUBG MOBİLE
16:40
EN KRİTİK ANDA KLAVYE BOZULURSA !!
19:31
ნახვები 492 ათ.
Good Sister vs Bad Sister
11:18
ნახვები 6 მლნ
1000$ MİLYONER BAŞKAN 👑 - Minecraft
10:02
ნახვები 599 ათ.